|
Vállalási határidők tekintetében a mindenkori konkrét tevékenységnek megfelelően történik a feladatok ellátása. Kollégáink munkájának zökkenőmentes tervezése és lebonyolítása érdekében az előre szervezhető tevékenységek esetén minél hamarabb várjuk Partnerünk megrendelést.
Az előre meghatározott feltételek alapján végezzük a feladatok ellátását és a riportok leadását A munkavégzés előtt legalább 24 órával leadott megrendelések esetén garantáljuk, az előre egyeztetett időpontban az autó átvételét
A tervezett szállítást megelőző napon megrendelt tevékenységeknél a beütemezett feladatok mellett biztosítjuk a járművek elszállítását Előre nem tervezett, sürgős megrendelések esetén azonnal intézkedünk. A kollégák pillanatnyi helyzetét és a forgalmi körülményeket figyelembe véve a lehető leggyorsabban átvesszük az adott járművet Amint vállalkozásunk értesül a gépkocsi javításának várható befejezési idejéről, munkatársaink a helyszínre indulnak a mielőbbi visszaszállítás érdekében A szerződésben meghatározottaknak megfelelően látjuk el feladatainkat az adott hónapban mozgatott gépjárművek rendszámát a megrendelés egy példányát a járművenként kitöltött és aláírt Állapotfelvételi lapokat a szállításokat igazoló szállító leveleket. A kiállított számla ellenértéket a szerződésben meghatározott átutalási határidővel Megrendelőnk kiegyenlíti, a cégünk által megadott bankszámlaszámra. |